کتاب مجموعه پیامک های ظنز و سرکاری با فرمت جاوا

  • شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,
  • <-CategoryName->

  این بار در سایت  مجموعه ای از پیامک های طنز و سرکاری جدید را در قالب یک کتاب الکترونیکی با فرمت جاوا برای شما عزیزان تهیه نموده ایم. این کتاب الکترونیکی ( Ebook ) با فرمت جاوا بوده و قالب نصب بروی کلیه گوشی های موبایلی که از فرمت جاوا پشتیبانی میکنند می باشد. هم اکنون می توانید این فایل را به صورت مستقیم از سایت دریافت نمایید.

کتاب مجموعه پیامک های ظنز و سرکاری با فرمت جاوا

مشاهده

دانلود نرم افزار مفاتیح و الجنان تحت فرمت جاوا مخصوص گوشی های موبایل

  نرم افزار مفاتیح الجنان یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مذهبی موبایل مخصوص سیستم عامل های جاوا است. این نرم افزار دارای تمامی دعاها، زیارات، اعمال و ملحقات است و شما میتوانید به آسانی به متن آنها دسترسی پیدا کنید. نسخه سوم نرم افزار موبایل مفاتیح الجنان به نام Mafatih Al Janan v3.0 به تازگی عرضه شده است.  در این نسخه علاوه بر رفع اشکالات و نواقص نسخه قبلی امکان جستجوی کامل در کل فهرست ها و متون در نظر گرفته شده است ، نسخه سوم نرم افزار موبایل مفاتیح الجنان را از هم اکنون می توانید از get4pc دریافت کنید.

نرم افزار مفاتیح و الجنان تحت فرمت جاوا مخصوص گوشی های موبایل

مشاهده

دانلودرایگان کتاب الکترونیکی مرگ در می زند برای موبایل Mobile Ebook

  سایت get4pc کتای الکترونیکی جدید و مفیدی را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید. نام این کتاب 'مرگ در می زند' می باشد. فرمت این کتاب الکترونیکی جاوا و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا هستند می باشد. هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را از سایت get4pc دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی مرگ در می زند برای موبایل Mobile Ebook

مشاهده

دانلود رایگان کتاب رمان پرواز به سوی آرامش با فرمت جاوا

  کتاب رمان بسیار زیبا و خواندنی پرواز به سوی آرامش را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم. این کتاب بر روی اکثر گوشی هایی که پلتفرم جاوا را پشتیبانی می کنند قابل نصب می باشد. شما میتوانید این کتاب را از سایت مرجع دریافت نرم افزار به صورت رایگان دریافت نموده و در اوقات فراغت از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب رمان پرواز به سوی آرامش با فرمت جاوا

مشاهده

نرم افزار جامع سهراب سپهري ويرايش دوم براي گوشي هاي جاوا

نرم افزار جامع سهراب سپهري ويرايش دوم براي گوشي هاي جاوا ساخته شده که شامل زندگي نامه ي کامل سهراب بانضمام گوشه هايي از زندگي شخصي و همچنين زندگي نامه ي سهراب به قلم خودش مي باشد.

آثار سهراب سپهري شامل :
مجموعه ي کامل هشت کتاب
متن کامل اطاق آبي و معلم نقاشي ما
اشعار ترجمه شده توسط سهراب
اشعار ترجمه شده ي سهراب به انگليسي
مجموعه ي کامل خاطرات و نامه هاي سهراب
اشعاري در سوگ سهراب
گفتگو هاي مرتبط با سهراب شامل:
گفتگو با هنرمندادن کشور
گفتگو با دوستان و خانواده
و متن کامل مستند فوق العاده ي
هيچستان و ناگفته هايي از سهراب
معرفي کتاب هاي مرتبط با سهراب
چندين مقاله درباره ي سهراب و تحليل اشعار وي

مشاهده

كتاب الكترونيك معما و چيستان و تست هوش-جاوا-

كتاب الكترونيك معما و چيستان و تست هوش از سري هاي كتاب دانشنامه مي باشد كه شامل تست هوش هاي تصويري همراه با عكس ، بيش 500 معما و چيستان تست هوش ، معماهای طنز با جواب ، حدس كلمه ، تست IQ ، معمای انیشتین ، دكتر حسابي و... مي باشد.
 
سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
دانلود در ادامه مطلب
 

مشاهده

صفحه قبل 1 صفحه بعد